schne

okej?

jag red ut med Snack innan. Vilket ryck han fick! finns små plöjda osådda bitar där det ligger 3cm snö. Där red jag idag. Fick för mig att vi skulle skoja lite och satte honom i galopp. Tror du inte att kraken började bralla som aldrig förr? Tänkte flera gånger att nu åker jag nog, men icke! Där ser man vad ordentligt nertrampade hälar kan rädda en ibland.

Vi gick också ner en liten svänga på isen, men inte så långt ut. Det var ju första gången och han tyckte det var läskigt när det knakade i den. Jag förstår honom. Jag är rädd bara jag åker skridskor..

Kimmen skulle iväg och laga lite grejer på bilen, den ska besiktigas på måndag. Jag ville följa med och hjälpa till men han övertalade mig att stanna hemma och plugga. Marknadsplanen ska vara inlämnad imorgon och jag har någon matris kvar att göra + hela sammanfattningen.

Så jag får väl sätta igång nu då...
kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0