Loosah

tjex!


Sitter här och tittar på paradise hotel. är måttligt glad idag.
Igår skulle jag och Babe in till stan och handla en ny dongel och ett par skridskor till mig. Ut från telenor butiken kom vi med en ny mobiltelefon till mig. Lg gw520 eller nånting, ett nytt abbonemang och såklart en ny dongel! wihoo. Ut från Stadiums butik kom vi med nya fina skridskor, en sjal, en jacka till kim, raggsockor, och ja... Jag kommer inte ihåg allt ens.
Pengarna flyyyyyger iväg med andra ord. Och igår åkte jag på mina nya skridskor, skulle ha gjort det idag igen OM det inte hade varit för att det snöat ytterligare en decimeter under dagen!


Imorgon hoppas jag att alex ballex kommer hit med hårfärg, ett nytt top coat depend och ansiktsmask. Skulle väl bli lite besviken om hon inte kunde komma, men hon har faktiskt mer saker i hennes liv än mig. Eller? Maha, vad elak jag var nu. Jag menar såklart tvärtom, att det hade varit jättekul om hon kunde komma ut hit.

Angående Snackisen..... Han har fått vila under ganska många dagar nu. Sist vi var i ridhuset gick det dunderbra. Men jag märker ju att han får stå allt för länge mellan ridturerna. På det sättet längtar jag tills våren, regn är trots allt varmare än snö, och det är ljusare mycket längre. Jag längtar lite tills jag kan rida efter skolan, då ska jag tamefan rida varenda dag.

åh, apropå skolan... Tentan kom ut igår, har börjat på den idag och fy faan vad tråkigt det är! imorgon ska jag se till att bli färdig med min marknadsplan. Eller komma längre på den iallafall.

Nu vill kimmen att jag ska gå ner och lägga mig med honom ^^. Jag ska bara titta färdigt på paradis hotellet först (åååååh, jag vill ha semester!!!).

puss och kram, jättebanan!

dagens:
ljusblå tröja från Puma
grå mjukisar från Team Sportia (Team Sportia)
vintersockar (Stadium)
Blå långkalsonger
vit t-shirt från Sparbanken i Ingelstorp


PS! älskling läste vad jag skrivit. Ville gärna lägga till att jag hjälpt honom skruva av delar från den arga nissens bil som ska skrotas, så att kim kan ha dem i reserv. Vi fixade termostaten och bytte luftfilter och skruvade av en massa grejer. De sista sakerna ska vi ta av imon för vi hade inte riktigt rätt verktyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0