Kallt

Här sitter ja´g i soffan med ridbyxor, tjocktröja och två par ridstrumper och fryser som en gnu!

Woho! slog precis över från ghostwisperer på fyran till simpsons på sexan! Tyvärr är det ju repris från i gårkväll.. Tråkigt..

Nu har jag ridit med Snack, vi var nere vid flygfältet inne i skogen och hoppade över diken, klättrade lite upp och ner för en backe i djup snö, och avslutade med att hoppa ett fast hinder på ca 50cm. Jag är allvarligt talat livrädd för fast hinder. Ett som är 50cm ser ut som 70! Och iom att snack river så ofta så blir jag bara ännu skrajare!

Nu måste jag plugga lite inför tentan på måndag, så jag slipper tjata så mycket om den ;)

Tjix på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: JENNY

kallt här också :c

2010-01-15 @ 16:05:15
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0