Hok

idag har jag och Kim varit uppe i Hok och fått min lägenhet besiktigad. Det gick väl bra, det var min allra första besiktning så jag visste inte riktigt hur det gick till.

Det som stressade upp mig mest var att det var mycket mycket mer att städa än vad jag hade trott. lite ljug blev det också tex så hade jag glömt dammsuga nere i källaren... OPS!

Färdiga blev vi precis innan gobban kom, och han tyckte det var mycket välstädat, men också mycket som var sönder. Jag sa att jag inte visste vem man skulle sagt det från början, och inte vem man skulle säga det till så jag fick lite skäll. Men det blir vaktis som får fixa det. Det jag har kvar nu som har med lägenheten att göra är att lämna in nycklarna innan den 31:a och att byta toasitsen som kim råkade bryta sönder. härlisch!

nu ska jag gå och duscha, imorgon blir det att gå upp vid 8, fodra och släppa ut hästarna, rida snackisen, plugga till körkortet och plugga inför tentan i marknadsföring på tisdag. Bra dag? Ja, jag ska ju raspa Snacks hovar också..

..Höll p åatt glömma :) Snack bugade helt själv idag. Jag behövde bara peta lite på höger framben så lyfte han upp det och sänkte huvudet sen gick han ner i en fin buga. STannade inte så länge dock. Imorgon ska jag linda benen på honom och göra det ute efter att jag ridit. Så slipper man hålla på och ställa om varje gång det blivit lite dåligt. Ingen vägg i vägen menar jag ;)


TJIX PÅ DIG!

snack


snack med hönät

kim och snack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0