hoho

Vilken utedag det har varit idag!
Ridit, tricktränat och verkat hästen.
Ser fram emot i morgon när jag kan fråga om allting, och inte behöver gissa mig fram och kanske göra fel när det inte finns någon i närheten.

Nu kan hästen inte bara buga, han håller på att lära sig vinka också! Dags att sluta öva är det när hästen tröttnar på att få morot som godis och börjar äta halm istället.. *hrmpf* elak!

Nu ska jag tjata tjata för att kim ska köra in mig till stan för att köpa semlor eller glass. Fick ett sådant himla sug på semlor efter maten (btw så är kokad potatis och texas grillkrydda the shit).

Som sagt. Nu blir det: TJATA TJATA TJATA!

Vad ska ni göra ikväll?
Senare ska jag göra en kort reccension(? kom inte på ordet, redogörelse?) över mina 19 år. Så är du nyfiken får du titta in lite senare ;)

Tjix på dig så länge!


Men det var inte bara Snack jag raspade, jag råkade även raspa mig själv lite:
aj
aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0