fetto!

phöööö.... nu har jag avverkat en halv 1.5l cola, nästan ett helt rör med pringles dillchips, och lite mer än en halv sourcream and onion påse (från OLW såklart). Det kallar jag INTE att banta :/
inte för att jag tänkt göra det... Men när jag var på ungdomsmottagningen i höstas och skulle få nya p-piller utskrivna så mätte och vägde fröken förståndig (alltså tanten som jobbade där) mig och tog blodprov. Hon frågade mig om jag motionerade någonting och jag sa "ja, jag har börjat simma". Så frågade hon om jag motionerade för att jag tänkte gå ner i vikt. Då berättade jag att ja, det var huvudtanken + att jag vill må bättre överlag. Då sa hon; - ja... Du ska ju inte gå upp MER iallafall...


SNÄLLT! jag är inte tjock ursäkta mig, jag väger bara mer än vad jag borde... Jag ser ut att väga 5-10kg mindre än vad jag gör.. Eller ja.. typ ... Min vikt pendlar ca fem kg upp och ner.. I morgon väger jag nog 180kg känns det som... Men men :) Den dagen den sorgen, nu ska jag fokusera lite mer på filmen. Control heter den och är faktiskt väldigt mysig att ligga i soffan och titta på själv. Prova vettja :)


Jag saknar mina naglar, här kommer några ego pics:

saknar <3




saknar <3

saknar <3

saknar <3




saknar <3

saknar <3

saknar <3


Fina?  Nåväl, de finns inte kvar i vilket fall.. De försvann när hösten kom. Det började med att de sprack i sidorna, det tog väl en vecka sen fanns det bara tre kvar. Då klippte jag faktiskt av dem. Nu bara flisar de sig hela tiden, lägger sig som i skift eller olika lager. Lessen * Då var jag iofs inte i stallet lika mycket, och jag tror att vattnet i hok (kommunalt) är bättre än i växjö (eget). Kan så vara... Men det är inte något att hänga läpp över. Det är bara till att klippa dem ofta, fila dem jämna när det behövs och lägga på ett tunnt lager av Depends top coat varannan dag.

G'natt allesammans. Tack för en fin dag! Vad ska ni göra imorgon? Lördagsmyyys?

Kommentarer
Postat av: tea

sv: jaa ellerhur! ronaldo är inte riktigt på samma nivå som beckham än tyvärr. vad fina naglarna blev :) trevlig helg!

2010-01-15 @ 23:32:30
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0