Ego!

Hej!
Det här är mitt liv:

- Född 6:e December 1990 i Ystad.
- Gifta föräldrar
- En storebror
- Två småbröder

- Gick på Köpingebroskolan
- Började rida på Ystad ridklubb när jag började fyran
- När jag började sexan så började jag på Byavångskolan i Tomelilla i musikklass
- Har spelat blockflöjt, fiol, piano, basgitarr, gitarr, elgitarr och lite trummor.
- Gick högstadiet i Tomelilla på Kastanjeskolan i musikklass

Sen började det roliga :)

Jag valde att flytta hemifrån och börja på internatskola. På Ingelstad naturbruksgymnasium numera kallat ingelstadgymnasiet. Hästinriktning såklart.
Det var här jag började jobba med hästar, jobba i stall och fick tillbaka motivationen.


Förlåt, men Kim är nannig och vi ska upp klockan sex imorgon... Så jag i morgon ska jag berätta lite mer utförligt, och jag kommer också berätta om hur jag fick (ja, jag fick dem) mina två hästar. :)
Så glöm inte kika in häär i morgon igen ;)

God natt på er allesammans och förlåt om jag ingav falska förhoppningar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0