champanj, raketer och planka

hej bloggen! och alla dess läsare -.- dvs hej på mig själv.


Jag önskar att jag kunde uppdatera oftare, hellst några gånger om dagen så man slapp skriva så långa inlägg utan att man får med allting..

Nu har det ju varit nyårsafton och grejer. Det var väl ganska roligt för min del, lite mindre för vissas.. T.ex har den arga nissen varit ute och gjort dumheter mot en av sina bästa vänner. "snodde" tjejen som han typ var tillsammans med, och har inget samvete för det. Hon kunde ha stoppat det, han kunde ha stoppat det, men jag är mest arg på honom. såklart. Jag tänker inte prata med honom mer. Men lite är jag tvungen att vika mig eftersom jag utnyttjar honom för internet :P

Imorgon kommer Holgers tenta ut på FC och jag MÅSTE alltså köpa ny dongel! bara för att jag fick Bälla till att lura till sig den idag så betyder det inte att jag kommer få använda den imorgon när jag absolut verkligen behöver den...

I eftermiddag ska vi till ridhuset med pållen för det har vi bestämmt! Å andra sidan hade vi bestämt det i förförgår, i förgår och igår. Igår var vi faktiskt där men det var så kallt att rida ni paddocken att jag fick köldskador på benen. Anledningen att jag red i paddocken var för att det stod två transporter utanför ridhuset och det var tänt. Jag red i kanske tio minuter sen ville kimmen hem för han frös (han hade iallafall inte HÅL i sina byxor!!! han hade dessutom två par!). Tror du inte att precis när vi hade lastat och körde därifrån så körde de andra två transporterna också! Jag sa till kimmen att det var ledigt men han sket i det och körde vidare. Då blev jag ju lite småtjurig faktiskt. 
Så vi får väl se om det blir någonting ikväll eller om han bangar ur igen..

Ush nu orkar jag nog inte riktigt skriva mer. jag får skriva mer imorgon. Eller ikväll kanske om jag fortfarande får ha internet. Man vet ju aldrig med tjurhuvudet...

Tjarå!


(btw, dagens tips tar slut nu, jaa det gör dom!) 

idag:
fläta
grå mysisar (team sportia)
En tröja med hjärttryck från Saints and mortals (carlings)
Grå t-shirt från millbrooke (Svedala outlet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0