burr

Nu har jag varit ute och mockat hos alla hästarna. Det är sjukt kallt ute typ 12 minus eller något sådant. Jag vet att det finns de som har det värre , men det här är massa mycket mer än vad min kropp är van vid. Det känns i knäna, i ryggen, i händerna och allla leder och skelltbitar i kroppen. Men värst är knäna. Är man så dum att man börjar spela fotboll innan man fyllt två så får man väl skylla sig själv.. eller på föräldrarna kanske. Nu är min kamera igång igen, så nu kommer det strax upp lite bilder. Kim har den just nu, han ska fota till sitt projektarbete.
Ska snart slänga iväg ett meddelande till fossan så att hon kan skicka en del av sin marknadsplan till mig. Jag behövde lite hjälp med min, men nu börjar det bli bråttom. Inlömning senast 23:59 ikväll, HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0