100131

hej alla!

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, FÖRLÅT!
För att jag uppdaterat såhär riktigt apkasst de senaste veckorna...

Det har hänt väldigt mycket i mitt liv, många tankar och funderingar. Några av dem får ni reda på senare när jag klarar skriva om det utan att det blir 50 000 ord..

Nu ska jag, anyway bättra mig på att uppdatera, det blir ju inte så svårt höhö.

En sak ni kan få reda på redan nu är att jag blivit medlem i Nordic Club , och har äntligen bestämt mig för att inte sitta och titta på tv medans min mage bara växer utan anledning (?). Kolla in hemsidan, länk hittar du här: Nordic Club  och om du bestämmer dig för att gå med, så får du hemskt gärna ange mig som tipsare. För om jag mirakulöst lyckas varva en ny medlem så har jag chans att vinna ett spa för 2! Och gissa vem jag tar med mig? Jo, såklart den som angav mig som tipsare. That means kort och gott: Att DU kan bli den lyckliga att följa med på en betald heldags spa!

Idag står STEP och YOGA på schemat. Vad ska du göra ikväll/dag? En söndag som den här när det snöar? Blir det skola imorgon eller kommer bussen vara inställd? Dela med dig om hur din dag är eller kommer bli :) hade gottans!


//Annsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0