100115

tjix!

Nu blir jag faktiskt lite besviken.. Jag vill ha fler besökare! Jag vill dela med mig mer! Jag vill ha vilda diskussioner, olika tips och råd från hela landet! Du kan väl tipsa om min sida till dina vänner? Främst hästintresserade, annars kan det bli en aning svårt att hänga med.

Har du någon viktig eller rationell fråga som jag kan ta upp? Eller om du har något tips, så tveka inte att skriva ett meddelande om det. Jag tycker bara att det är roligt.

Nu är det tv-shop på tv. En annan är så lättlurad så jag har faktiskt köpt ett abtronic-liknande bälte från tradera. Det funkade bra de första dagarna, sen var det som att den tappade kraften.

Nu ska jag ut och rida snack :)
Sen mocka lite till, sen plugga plugga plugga.

Hade G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0