100114

tjix allibody everyhopa!

Nähä! men, nuförtiden går ingenting som jag vill då?
Kimmens mobil till telefonen är cp, och han är inte hemma ännu, och vi ska åka upp till Hok typ nu för att städa min fd lgh lite innan besiktningsnissen kommer.

Jag hinner aldrig göra något med snack för det blir mörkt så jävla tidigt, och här finns inga utelampor, och definitivt inget ridhus!

Just nu är jag trött på vintern för om man ska rida på dagen så är det ändå så jävla kallt! Men jag vill inte att snön ska försvinna..

Det jag är näst mest arg på är att mitt hår har varit fettigt i exakt en hel vecka nu, och jag och en kompis har en teori om att duscha med eller utan schampo och sådär, blabla!

Men det jag är mest arg för, som jag varit väldigt länge nu. Det är att pilen på vågen vägrar gå ner! Jag har liksom inte ätit godis på hur länge som hellst, aa två veckor eller någe. Och jag har använt min träningsdvd några gånger, men nähäää, jag går minsann inte ner i vikt! Och fast jag försöker krympa magsäcken (att äta tills man är mätt, och inte äta för att det är gott) och lyckas ganska bra med det = äter mindre, framförallt äter nyttigare så pendlar jag att väga mellan 70 och 74! Och jag ser ut som att jag väger 65? Jag förstår inte hur svårt det ska vara att få resultat??GGGGrrrrrr, vad arg jag är idag! Ikväll, då fan ska jag ut och jogga i snön. Kvittar om jag halkar eller om jag får snö i skorna, jag ska ta tag i detta nu. Har äntligen insett att min teori inte stämde. Den var nämligen att man går upp så mkt som man stoppar i sig calorier (kg)om man inte motionerar alls, men om man förbränner mer än vad man stoppar i sig i kcal (?) då går man ner i vikt. Jag hade tydligen FEL! det RÄTTA svaret är att man ska hålla ögonen stängda hela tiden, för så fort du ens tittar på en semla så går du upp 2kg!
Nu kom Kim, mnu sticker jag :) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0