100113

söteGod morgon!

Kunde sova en timme längre då kimsan var så snäll och tog ut hästarna idag :)
Ännu bättre är att han redan mockat! :O
Och lagt in foder ;)

Den underbarast, snällaste, sötaste som finns, verkligen <3

söte




söte




rakad



snö



Senare idag blir det körskolan, nu blir det till att gå ut och longera Snackisen. Dags att komma igång med träningen igen. Jag måste köpa ridhuskort och medlemsskap till INROK så jag får vara i ridhuset, och så jag kan vara med och tävla. Jag måste också skriva in mig till sveriges ridtravaresriksförbund eller vad det heter, så att Snack och jag kan vara med på deras tävlingar. Den 12juni ska det vara "hästrally" i Huseby (googla), då ska jag och Snackisen vara med, tror vi kan ha ganska goda chanser faktiskt. Nu får jag nog skynda mig, C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0