100112

Idag har det varit en jobbig dag.
Nu kommer

DAGENS FRÅGA!

VAD SKULLE DU GÖRA I ÖVERMORGON OM DU VANN EN MILJON I MORGON?


Skriv i en kommentar, jag är väldigt intresserad. Det finns så många olika kloka och smarta svar!
Här är mitt:

Mitt svar är ganska enkelt, och kanske en aning tråkigt.
Jag hade köpt en godkänd och fin hingst, och ett fint sto med fina meriter.
Sen hade jag betäckt både Magina och mitt nya sto, samt andra ston. Jag hade hyrt in honom på ett ställe med många andra hingstar som typ Hästak som ju ligger nära.
Resten av pengarna hade jag helt enkelt satt in på ett mycket räntebärande sparkonto. På det sättet växer pengarna och jag hade kunnat köpa en hingst till, eller varför inte en egen gård?
Jag hade också köpt in ett litet sortiment hästsaker att sälja på marknader (typ pannband, grimmor, grimskaft, tröjor och dyl.).
Tråkigt?
Ge mig fler tips isf!
vad skulle jag kunnat göra för pengarna? Jag vill nämligen bli hästföretagare någon gång i framtiden, det fatytas bara ett par utbildningar och massa pengar för att jag ska kunna starta.




Nu blir det att titta på jönssonligan med bälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0