100110

Hej, blogg. Många ettor och nollor i datumet idag. Vänta bara tills 101010. det är exakt 10 månader till.

Igår vart jättekul för min del, men inte för Kim för det var han som körde, IGEN! det pushar också på lite att jag måste ta mitt körkort så fprt som möjligt, jag märker att han inte riktigt gillar situationen att köra runt mig så fort jag ska någonstans.

När vi hade gått och lagt oss i natt vid 2-tiden så ringde björn på min mobil. Kim sa åt mig att inte svara för vi trodde att han bara ville ringa för att tjabba. Sen ringde han en gång till och jag lät bli att svara för vi trodde att han ville ha skjuts från stan för att markus hade spårat ut eller någonting (han gör det ibland).
Sen tyckte kim att det var någon som sprang runt på ovanvåningen, så han gick upp för att kolla. Då var det hans mamma som höll på att klä på sig för fullt för hon skulle in till sjukhuset. Joel (kims bror) var nykter igår, men körde och var alltså inne på krogen. Han hade köpt en cola som han ställde på bardisken medans han pratade med någon bredvid sig. Sen hade han kollapsat medvetslös mitt på dansgolvet bara en liten stund senare. Tommy åkte med honom in till sjukhuset öch där konstaterade dom att han hade fått ett piller i sin cola.

Därför vill jag varna alla unga som äldre killar och tjejer för att inte lämna sin dricka utan uppsikt, även om det är en alkoholfr drink. Det går jättesnabbt att lösa upp den här sorts tablett i vätska, och det smakar ingen skillnad. Det är en livsfarlig drog. Man tror inte att det finns i sverige, man tror inte att det kommer hända sig själv eller i ens närhet. Det är synd att det måste hända något innan man reagerar...

Kommentarer
Postat av: Anna

men, fan va äckligt :S jävla idioter det finns!

2010-01-10 @ 11:28:29
Postat av: Annsi

eller hur! erkänn att man inte tror att det händer en själv? ska försöka ta reda på vad det var för något,tror ju inte att det var den vanliga "partydrogen" som man försöker få omkull tjejer med.

2010-01-10 @ 12:33:58
URL: http://vanligen.blogg.se/
Postat av: Ballex

Men shit ?! :o Är det bra med han nu då? O_O

2010-01-10 @ 17:41:19
URL: http://alexfiiifan.blogg.se/
Postat av: Annsi

Nu tror jag att allt är bra. Han tror ju att det är dom jävlarna som varit efter honom som jag berättat för dig om. Dom är ju sjuka.. Han hörde nämligen rösten som ringt till honom.

2010-01-10 @ 21:06:40
URL: http://vanligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0