100108

God morgon. Eller inte...
Dagen började med att jag bråkade med Kim om pengar som inte finns, och var vi kan få ifrån osv osv. Jag får ta av mina fonder vilket känns lite ledsamt, men jag får sätta tillbaka dom när jag får mina pengar den 25:e. Sånt är livet, men jag måste faktiskt ta körlektioner minst en gång i veckan, och cajsa Linds hovkurs får jag bara inte missa. Det känns bara så surt för jag hade stoppat undan 1000:- från mina födelsedagspengar och julklappspengar i ett kuvert för att jag ville ha det på samma plats så jag visste var det var. Och nu har jag såklart blivit av med kuvertet. Jag misstänker att Kim råkat slänga det, han brukar göra sånt. Men det vill jag inte ta upp med honom för då blir han bara arg, och jag orkar inte riktigt det idag.

Jag tittade nyss på Stockholm international horseshow på svt1. Eller ja, inte hela men en summering av helgen.
Det som impade mest på mig var när Tomas Eriksson körde 4in hand och vann (trotts 5 tilläggs sekunder) med typ 1 sekund över Werner Ulrich.  Sen var det ju Jean Francoise Pignon, som jag brukar dregla över på you tube. Minst en gång i månaden iallafall. Verligen en inspirationskälla! Ska komma ihåg det han sa om inre frid. Tror jag ska gå ut och sätta mig i snön och meditera nu... Höhöh, nej men det var minsann värt att tänka på. Sen var det Anne Krüger såklart! Hur hänförd blev man inte? Jag vil också ha en svart och vit bergsget! Att jag vill!

Känner att det blev ett långt inlägg, får väl skriva mer sen. Nu ska jag spela lite farmville, plugga, äta frukost och gå ut till snack. Fast kanske i omvänd ordning, jag äter nog frukost sist. Eller jag vene.. Trött i huvudet är jag idag iallafall! Lyssnar på plain whites 1234 och längtar tillbaka till tyskland :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0