100201

hejhej hallå!

Igår var jag ju och tränade på NC.

Först step, det jag inte visste när jag anmält mig var att det tydligen var den svåraste gruppen där de brukar vara samma personer varje gång. Det stavades P I N S A M T och J O B B I G T som fän.
Svettig blev jag i varje fall och det var ju det som var meningen

Efteråt var det yoga basic. Stod och väntade utanför salen och märkte inte att de andra gått in. Skyndade mig in i salen och lyckades viska fram ett pytte ytte litet "förlåt". Sen råkade jag ta fel matta, och det var jättejobbigt för armarna och jag kunde inte andas så som man skulle osv osv... råkade ta fel vattenflaska på vägen ut och när jag väl hade duschat (jättesnabbt tyckte jag) så la jag mig i massagseängen. efter tio min kom någon och knackade på och jag ropade "ja?" men fick inget svar. Så jag låg kvar i fem minuter till och när jag ska gå ut... Då står hon som jobbar i disken utanför och vart jättestressad för dom skulle egentligen ha stängt för en kvart sen...

Stackars mig, vilken pinsam dag. Inte nog med att jag glömde min vattenflaska på bänken när jag tog på mig skorna :(

Idag ska bli bättre, ska snart in och köra. Vid halv ett går bussen till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0