Skottdagen

Hej.
Är lite dyster till mods idag. Kim bestämde att vi åker till Växjö ikväll klockan 9 för han ska hämta däcken till projektarbetsvagnen imorgon bitti. Jag som ville in på Ohlssons basar och köpa julklappar *lessen*. Det betyder alltså att pga pengabrist tidigare i månaden så kommer vi inte kunna köpa alla klappar tills på torsdag.
.
Imorgon fyller iaf älsklingsballex 19år, jag fyllde det tidigare i månaden och det kändes som en ganska meningslös ålder. Speciellt för dem som bor häromkring för Tingvalla i tomelilla har 15-18års disco, och sedan är det 20 +, medans de i ystad bara har krogar utan dansgolv. En aning tradet, men ... Det finns ju iallafall malmö... öh...
.
Igår skulle jag ha ridit Magina, men det blev inte av. Kim red henne i paddocken istället. Senare när han och pappa kommit hem med veden så ska vi dock ut och galoppa lite på fältet utanför. Snön har sjunkit ihop också och blivit tyngre. Det som innan var en halveter eller högre är nu ca 4dm, och det som var lägre är... Ja, ännu lägre. Det är inte lika mjukt att gå och springa i heller längre.
btw så tycker jag inte om Gynnings nya reklam!
.
Dagens tips, dagens tips, lalalala dagens tips!
Dagens tips:
Gråa mjukisbyxor och en hjärtmönstrad tröja från Carlings är det bästa sättet att få in julstämningen med hög mysfaktor. Uggs är ett bra alternativ om man ska ut och gå med hunden (om man har någon). För när du är hemma så blir du äälskad precis som du är dagens tips, dagens tips, lalalala dagens tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0