Latdag

Hallojs!

nu är jag mätt mätt mätt efter att ha ätit en omelett och stekta champinjoner.

Nyss blev min kladdkaka klar och det luktar i hela huset! smells niiiice.
Jag vet att Ballex vill ha lite, men vill hon det så mycket att hon tjänar ihop en femtiolapp och kommer hit innan den svalnat? Nej, för hon är sjuk och äter godis istället. Skam på dig!

Nu är det simpsons på tvn, jag väntar på att kladdkakan ska svalna och att Kim ska komma hem så vi kan gå ut i stallet och mocka tillsammans.


Dagens tips, dagens tips, lalalala dagens tips!
Dagens tips:
Har du en latdag så ta på dig mjukiskläder.
Inte behöver du snoffsas till när du ska vara hemma?
Bättre att bara vara och att vara bekväm. Grått passar idag när det ligger 2dm snö utanför fönstret.
Dagens tips, dagens tips, lalalala dagens tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0