Incest, incest, familjefest..

Tjofräs.

Igår åkte jag och Kim från växjö till ystad. På vissa ställen fanns det inte alls mycket snö, på vissa ställen var det så högt att vi inte kunde köra där. Enda gången vi körde fast var ca 200m från gården i skåne, men vi kom loss och efter en timme (ja, på 200m) var vi inne på uppfarten.

Jag ljuger inte när jag säger att det ligger mer än en halvmeter snö här utanför. Kim har varit jätteduktig och skottat hela förmiddagen! Medans jag har spelat The Sims 3 på mammas bärbaris.

Jag har iaf kunnat övningsköra idag. 1dm skrämmer minsann inte mig! Det var nästan nyplogade vägar så det var ingen fara. När jag är inne i stan känns det´nästan som att jag har körkort, pappa behöver inte tillrättavisa mig längre. Det är bara mamma som är lite tjabbig i baksätet. Nåväl, jag har iofs bara tagit 4lektioner änn så länge, men jag har en känsla av att min bild sitter på mitt körkort inom 6månader (lindrigt räknat). Det bästa är att mamma inte ens vet om att jag börjat på körskola ^^.

Nu har jag vräkt i mig nästan en hel sourcream&bearnaise chips påseoch är äkta mätt!
Ska gå och lägga mig hos Kimmsan som redan sussar så sött.

Imorgon ska jag rida ut med Magina och galopp-pulsa fram i snön. Och om jag lyckas sitta kvar får ni veta imon ;)

Dagens tips, dagens tips, lalalala dagens tips!
Dagens tips:
Om du är snorig i näsan, gå för guds skull ch köp nässprey! Och ska du tvunget köra när det är mer än 3dm snö:
Låt bli!
Dagens tips, dagens tips, lalalala dagens tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0